گردهمایی دویست و پنجاه و دو نونهال پینگ پنگ باز در همدان

گروه ورزش: همدان از فردا میزبان دویست و پنجاه و دو نونهال پینگ پنگ باز در همدان خواهد بود.     به گزارش “فردای همدان” و به نقل از کمیته مسابقات این فدراسیون ، تعداد 136 نونهال پسر از 26 استان و 126 نونهال دختر از 24 استان از فردا 20 لغایت 26 تیرماه به […]

گروه ورزش: همدان از فردا میزبان دویست و پنجاه و دو نونهال پینگ پنگ باز در همدان خواهد بود.

 

 

به گزارش “فردای همدان” و به نقل از کمیته مسابقات این فدراسیون ، تعداد 136 نونهال پسر از 26 استان و 126 نونهال دختر از 24 استان از فردا 20 لغایت 26 تیرماه به ترتیب در مسابقات نونهالان زیر 12 سال پسر و دختر به میزبانی هیات همدان دور هم جمع می شوند.

این مسابقات طبق تقویم مصوب فدراسیون و در حالی به میزبانی استان همدان برگزار می گردد که برای اولین بار چهار نفر از نمایندگان فدراسیون در دو بخش پسران و دختران جهت برگزاری کارگاه اموزشی برای مربیان و از طرفی انتخاب و معرفی مستعدین آینده دار ، در این رویداد و اجتماع بزرگ حضور می یابند.

عباس مایلی و فریبا قوام زاده از مربیان با تجربه و کارکشته به عنوان نمایندگان فدراسیون و کمیته مربیان به همراه امید شمس سرمربی تیم ملی نونهالان و دکتر نازنین مقدادی از قهرمانان سابق دانشگاه ها ، در این اجتماع بزرگ به نمایندگی از فدراسیون حضور خواهند یافت .

این گروه قرار است نسبت به موارد ذیل اقدام و سپس به تفکیک گزارش های مکتوب خود را به فدراسیون اعلام نمایند.

  1. نظارت بر کلیه ورزشکاران حاضر در محل و معرفی مستعدین فارغ از نتایج حاصله
  2. برگزاری حداقل دو کلاس توجیهی دو ساعته برای مربیان متقاضی حاضر در محل با نظارت نادر شاملو سرپرست کمیته مربیان فدراسیون و سر فصل های تعیین شده آن کمیته ، گفتنی است با درخواست کمیته مربیان مبنی بر اهمیت سازماندهی مربیان حاضر در بخش نونهالان و به منظور بهره گیری از فرصت بوجود آمده برای برگزاری کارگاه آموزشی ، دو سهمیه نمایندگی فدراسیون در این مسابقات به کمیته مربیان تخصیص داده شد که در همین راستا آقای عباس مایلی و فریبا قوام زاده جهت حضور در مسابقات نونهالان توسط کمیته مربیان معرفی شدند .

ضمن اینکه امید شمس سرمربی تیم ملی نونهالان و دکتر نازنین مقدادی از قهرمانان سابق دانشگاه های کشور جهت انتخاب و معرفی مستعدین در بخش های پسران و دختران نیز در محل مسابقات و به نمایندگی از فدراسیون حضور خواهند یافت.