نگاه دولت سیزدهم به امور همه مردم عدالت محور و تعاملی است

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کبودرآهنگ از عدالت محوری و تعامل با همه اقشار جامعه خبر داد.

به گزارش فردای همدان، مهندس ابراهیم خانی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیرین‌سو اعلام کرد دولت آقای رئیسی دولتی مردمی و تعامل است و تلاش دولت جدید این است اعتماد از دست رفته بین مردم و دولت را دوباره به دست آورد.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در فرمانداری بیان داشت به حمدلله ظرفیت خوبی در شهرستان وجود دارد با توجه به اینکه هم نماینده محترم شهرستان در مجلس و نیز مجموعه اداری شهرستان غالباً بومی هستند باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

آقای ابراهیم خانی با اشاره به اقدامات نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت از ابتدای شروع به کار جناب آقای دکتر توسلی شاهد تلاش شبانه روزی ایشان در حوزه شهرستان هستیم به طوری که طی این چند ماه اخیر چندین وزیر و معاون وزیر به شهرستان سفر نموده و اعتبارات خوبی در حوزه عمرانی به شهرستان اختصاص یافته است.

سرپرست فرمانداری با تاکید و تلاش مضاعف در راستای خدمت رسانی به مردم گفت شورای اسلامی شهر شیرین‌سو همگی پای کار باشید و با توجه به شناخت قبلی از آقای صدفی مصدق شهردار شیرین سو مجموعه شورای اسلامی باید از ظرفیت ایشان استفاده نموده و همچنین از ظرفبت بومی بودن آقای دکتر توسلی نماینده محترم هم نیر استفاده نمود و ما نیز در کنار ایشان پیگیری امورات شهرستان هستیم و تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت و توسعه شیرین سو انجام خواهیم داد.

در ادامه آقای صدفی مصدق شهردار شیرین‌سو ضمن تبریک انتصاب آقای ابراهیم خانی بیان داشت امیدواریم با تغییر مثبت مدیریت ارشد شهرستان شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان به ویژه شهر شیرین سو باشیم.

وی ادامه داد در مدیریت قبلی از لحاظ اعتبارات نسبت به شهرهای دیگر شیرین سو مورد بی‌مهری قرار گرفته و امیدواریم نگاه مدیریت جدید نگاه عدالت محور و توسعه مناطق محروم همچون شیرین سو باشد.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک انتصاب آقای ابراهیم خانی ابراز امیدواری کردند در دولت مردمی آقای رئیسی اعتماد از دست رفته به مردم عزیز بازگردد و شاهد رشد و شکوفایی شهرستان عزیزمان باشیم.