هیات همگانی شهرستان همدان پویا می‌شود

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: هیات همگانی شهرستان همدان با تعیین سرپرست و دبیر جدید با توانمندی بیشتری فعالیت خود را آغاز می کند و قصد داریم این شهرستان به پویایی لازم برسد.

به گزارش فردای همدان، هادی سبزواری پس از انتصاب به عنوان سرپرست هیات همگانی استان در نشست با اعضای کادر اداری و اجرایی این هیات با تاکید بر اینکه باتوجه به تغییر در وضعیت کرونا، کمیته ها باید با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: هیات ورزش های همگانی استان از این پس به صورت ستادی عمل می کند و امور شهرستان همدان را باید هیات شهرستان همدان انجام دهد که سیستم جداگانه با هیات استان خواهد داشت.
وی اضافه کرد: فعالیت اطلاع رسانی کمیته ها و ارتباط با روابط عمومی هیات باید تقویت شود و دوره های آموزشی هیات با انسجام بیشتری باید پیگیری شود.
سبزواری با تسلیت دوباره به نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان بابت فوت فرزندی گفت: خانم روحی از نیروهای توانمند هیات هستند و قطعا با درک شرایط فعلی وی، هر زمان که وضعیت بهتری یافتند، در هیات فعالیت خود را ادامه می دهند.
در ادامه مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی همدان نیز گفت: اطلاع رسانی هیات های شهرستان و کمیته های زیرمجموعه هیات همگانی استان رضایت بخش نیست.
میثم ناصرنژاد افزود: عملکرد شهرستان ها و کمیته های زیرمجموعه هیات همگانی استان از این پس ارزشیابی خواهد شد.
با با تاکید بر اینکه کمیته ها نسبت به معرفی مسوول روابط عمومی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: از افرادی که می توانند در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی همکاری کنند، استقبال می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کمیته ها نیاز به بازنگری دارند و برخی از آنها فعالیت کم رنگی دارند.