سرشماری در همدان تمدید شد

فرماندار همدان گفت: عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان همدان تا ۲۸ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش فردای همدان، محمدعلی محمدی در نشست مشترک با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره اجرای طرح سرشماری در همدان اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن برای شهرستان ما یک موضوع حیثیتی است.

وی با تشریح فرایند اجرای سرشماری نفوس و مسکن در همدان بیان کرد: هماهنگی لازم با مراکز ذیربط دارای خانوارهای موسسه ای انجام شده و مشکلی در این زمینه به ما منعکس نشده است.
فرماندار همدان با اشاره به اهمیت سرشماری دقیق و اخذ اطلاعات خانوارهای غایب تصریح کرد : با توجه به تمدید مهلت سرشماری انتظار می رود ماموران سرشماری با همه توان نسبت به مراجعه مجدد به خانوارهای غایب و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
وی ضمن قدردانی از همکاری مطلوب مردم با ماموران سرشماری ادامه داد: مردم فهیم همدان با درک این موضوع که این آمار و اطلاعات مبنای برنامه ریزی و جذب اعتبارات و سایر منابع قرار خواهد گرفت همکاری قابل توجهی با عوامل سرشماری دارند.
این مقام مسئول اعلام کرد: آن دسته از همشهریان که تاکنون موفق به ارایه اطلاعات خود به ماموران سرشماری نشده اند می توانند از طریق شماره تلفنهای 38320952، 38320618، 38320955ضمن تماس با مرکز سرشماری اطلاعات خود را بصورت تلفنی اعلام کنند.