لزوم اهتمام ویژه بانک‌ها جهت سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات

فرماندار نهاوند گفت: پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ قانون (اعتبار ویژه دستگاه‌های حمایتی) نیاز به پیگیری مدیران کمیته امداد و بهزیستی با هماهنگی بانک‌های عامل دارد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد تسهیل طرح های اشتغالزا صبح سه‌شنبه به ریاست فرماندار نهاوند و با حضور معاون امور عمران و برنامه‌ریزی فرماندار، بانک‌های عامل و سایر مدیران دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: بیش از ۲۶ درصد تعهدی که جهت سهم آمار اشتغال شهرستان نهاوند در سامانه رصد داشته‌ایم محقق یافته، که رضایت بخش نیست و نیاز است دستگاه‌ها در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

ناصری در ادامه گفت: پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ قانون (اعتبار ویژه دستگاه‌های حمایتی) نیاز به پیگیری مدیران کمیته امداد و بهزیستی با هماهنگی بانک‌های عامل دارد تا اعتبار باقی مانده تخصیص یافته را با توجه به مهلت تعیین شده به متقاضیان پرداخت نمایند.

?وی تاکید کرد: بانک‌ها در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، نباید اجازه بدهیم حق مردم به ویژه مددجویان شهرستان در این رابطه نادیده گرفته شود. زیرا حمایت‌های مالی برای اشتغال و توانمندی مددجویان امری ضروری است.