مدیریت بازار به گونه‌ای انجام شود که مردم در صف نباشند

استاندار همدان با بیان اینکه نظارت ها بر بازار و توزیع کالا ها به صورت جدی تقویت شود، گفت: مدیریت بازار به گونه‌ای انجام شود که مردم در صف نباشند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، جلسه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان و با حضور تمامی اعضا در سالن شهدای استانداری برگزار و موضوعاتی از قبیل، شیوه‌های توزیع کالا‌های اساسی تنظیم‌بازار در استان، عرضه مرغ، و شیوه‌های توزیع دیگر کالاها مطابق دستور‌جلسه، مورد بررسی کارشناسی قرار گرفتند.

قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ستاد تنظیم بازار، ضمن تاکید بر اولویت قرار دادن مطالبات مردم در زمینه تامین کالاهای اساسی، گفت: نباید نسبت به مطالبات مردم در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار بی‌تفاوت باشیم. بنابراین ستاد تنظیم بازار استان در پی تمهیداتی باشد که مردم برای دریافت کالاهای اساسی مورد نیاز خود، در صف نایستند.
وی در ادامه تقویت تیم‌های نظارتی را متذکر شد و گفت: تیم‌های بازرسی جهت ارتقا سطح کیفی، گزارشات منطبق بر واقعیت ارائه کنند. ستاد تنظیم بازار از دستگاه‌های متولی درخواست کند در زمینه نظارت دقت بیشتری داشته باشند.
استاندار همدان، در راستای داشتن برنامه مدون در مدیریت و نظارت بازار، تصریح کرد: کنترل و فرآیند نظارت بر تولید و توزیع کالاهای اساسی در بازار، به هر میزان که برنامه‌محور باشد، می‌تواند نقش موثری در مسدود کردن راه‌های فساد و ایجاد تورم داشته باشد.