نخستین همایش اسکیت و خانواده در همدان برگزار شد

گروه ورزش: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و هفته همدان با حضور اقشار مردم و ورزشکاران اسکیت و جمعی از مسئولین استان در بلوار ارم شهر همدان برگزار شد.       به گزارش “فردای همدان”، مهدی مجیدی اظهار کرد: این همایش در راستای معرفی ورزش اسکیت به شهروندان و استعدادیابی و شناسایی اسکیت بازان […]

گروه ورزش: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و هفته همدان با حضور اقشار مردم و ورزشکاران اسکیت و جمعی از مسئولین استان در بلوار ارم شهر همدان برگزار شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مهدی مجیدی اظهار کرد: این همایش در راستای معرفی ورزش اسکیت به شهروندان و استعدادیابی و شناسایی اسکیت بازان صورت گرفت که با حضور بیش از 150 نفر اسکیت باز برگزار شد.

رئیس هیأت اسکیت استان همدان افزود: در ادامه با برگزاری مسابقه سرعت 100 متر بین نونهالان به نفرات برتر هدایایی تقدیم گردید و همچنین به 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جایزه اهداء شد.

وی از همکاری معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان و معاونت اجتماعی، فرهنگی شهرداری همدان و باشگاه شهرداری و مرکز خرید شهر آرا و شهربازی رنگین کمان در حمایت از این همایش تقدیر، تشکر و اعلام کرد: اختتامیه مدرسه اسکیت و برگزاری جشنواره تخصصی اسکیت در پایان شهریورماه در خانه اسکیت استان همدان برگزار خواهد شد.