بازگشت رونق به سینماها با جشنواره کودک و نوجوان

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز در استان همدان گفت: سینما فلسطین همدان این روزها پایگاه اصلی برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان ونوجوانان در این استان است.

سعید شرفی، درباره میزان استقبال مخاطبان از این رویداد فرهنگی هنری اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در این رویداد هنری جامعه هدف هستند و از آنجایی که نحوه برگزاری امسال نیز به دلیل شرایط حاکم بر کشور پس از شیوع ویروس کرونا، نسبت به سال‌های گذشته کمی متفاوت است، بنابراین ما صرفا از داوران کودک و مخاطبانی که پیش از این ثبت نام کرده بودند و دارای کارت هستند پذیرایی می‌کنیم.
او ادامه داد: جشنواره کودک و نوجوان یک رویداد فرهنگی است که خانواده‌ها را درگیر می‌کند و یکی از انگیزه‌های ما نیز برای حضور در این زمینه همین امر بود. چرا که باعث رونق بخشیدن به سینماها می‌شود. در اغلب مواقع وقتی با مردم و مخاطبان صحبت می‌کنیم هنوز بسیاری از باز بودن سالن‌های سینمایی اطلاعی ندارند و متاسفانه تبلیغات طولانی مدت درباره بسته بودن سالن‌های سینمایی نیز تاثیر مخربی در این زمینه داشته است و حالا با برگزاری جشنواره کودک و نوجوان و برگزاری آن در استان‌های مختلف از جمله استان همدان و تبلیغات محیطی که پیرامون این رویداد انجام می‌شود، مخاطبان بسیاری از باز بودن سالن‌ها آگاه شده و متوجه می‌شوند که این رویداد مهم در شهر همدان نیز در حال برگزاری است.
شرفی در خاتمه اظهار کرد: امیدوارم که بتوانیم از این امکان بهره برده و با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضایی امن و ایمن بار دیگر رونق را به سینماها باز گردانیم.