حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت برای دفاع از اسلام و حریم ولایت

گروه سیاست: فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع)‌ استان همدان با بیان اینکه کمک ما به سوریه برای تاج و تخت نیست، گفت: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و در اصل برای دفاع از حریم ولایت به جبهه مقاومت کمک می‌کنند.     به گزارش “فردای همدان”، سردار مهدی فرجی با اشاره به ضرورت کمک به […]

گروه سیاست: فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع)‌ استان همدان با بیان اینکه کمک ما به سوریه برای تاج و تخت نیست، گفت: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و در اصل برای دفاع از حریم ولایت به جبهه مقاومت کمک می‌کنند.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سردار مهدی فرجی با اشاره به ضرورت کمک به جبهه مقاومت و سوریه اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس زمانی که تمام دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران صف کشیده بودند این سوریه بودد که به ایران کمک کرد امروز نیز ما باید به رسم مردانگی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه کمک ما به سوریه برای تاج و تخت نیست، گفت: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و در اصل برای دفاع از حریم ولایت به جبهه مقاومت کمک می‌کنند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع)‌ استان همدان با اشاره به جنایت‌های داعش در سوریه ابراز داشت: در سوریه صحنه‌هایی می‌بینیم که کسی طاقت دیدن آنها را ندارد.

وی با بیان اینکه ما برای امنیت ایران اسلامی به جبهه مقاومت کمک می‌کنیم، ابراز داشت: جوانان ما بلایی بر سر داعش و تکفیری‌ها آورده‌اند که در حالی که 70 کشور به آنها کمک می‌کنند باز هم کم آورده‌اند.

فرجی در ادامه سخنان اظهار داشت: جنگ ما با داعش نیست بلکه مستقیماً با آمریکا و اسراییل است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع)‌ استان همدان با اشاره به حمایت‌های آمریکا از داعش یادآور شد: موشک کرنش که بسیار گرانقیمت است، داعش آن را برای زدن تانک استفاده نمی کند بلکه با این موشک، نفرات را مورد هدف قرار می دهند و شهدای بسیاری از ما را به این روش شهید کردند که از جمله آنها می‌توان به شهید سیدمیلاد مصطفوی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: در 12 تیر ماه 1367 نیز آمریکا هواپیمای مسافربری ما را با موشک زد و فرمانده ناو را تشویق می‌کنند و این حقوق بشر آنها است.

فرجی با اشاره به حمایت دشمنان از حزب کومله و دمکرات و احیاء دوباره این حزب‌ها توسط آنها گفت: آنها به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی هستند که با عنایت خداوند و با مدیریت رهبر انقلاب تیر آنها هم به سنگ خورده است.

وی با اشاره به 10 شهید مدافع حرم استان همدان خاطرنشان کرد: هیچ یک از این شهدا حقوق آنچنانی ندارند و امتیازی نیز برای آنها نیست، جوانان ما خود راه را انتخاب کرده‌اند و به سوریه رفتند تا کشور و خانواده‌هایشان سربلند باشند.