توزیع ۳۳میلیاردی کمک‌های مؤمنانه در همدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در طول ۶ دوره گذشته حدود ۳۳ میلیارد تومان کمک های مومنانه از سوی ستاد اجرایی امام(ره) بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش فردای همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در ششمین مرحله توزیع کمک های مومنانه اظهار داشت: در این مرحله در آستانه آغاز سال تحصیلی هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش هر کدام ۲۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در این مرحله پنج هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی، پنج هزار و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح استان نیز به دست جامعه هدف خواهد رسید.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در مدت چندین ماه گذشته، مردم ایران ظرفیت خوبی از خود در عرصه نوعدوستی نشان دادند افزود: دین اسلام اجازه بی تفاوتی نسبت به یکدیگر را نمی دهد و لذا دعوت به مواسات و کمک به برادران و خواهران مومن سفارش شده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه نوع دوستی‌، کمک‌رسانی و خدمت به مردم از سراسر کشور در هر حادثه طبیعی گویای حس انسان دوستی در کشور است. خاطر نشان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه حس همدلی را در کشور تقویت کرد.