سیاست دولت جدید، تقویت معیشت و رفع نیازهای ضروری مردم است

استاندار همدان با بیان اینکه با پیگیری‌های دولت، گشایش‌های خوبی در ورود واکسن به ایران صورت گرفته است، گفت: سیاست دولت جدید حمایت از تولید، تقویت معیشت و رفع نیازهای ضروری مردم است.

به گزارش فردای همدان، سعید شاهرخی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان استان در کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار کرد: همان‌گونه که سیاست دولت جدید نیز حمایت از تولید، تقویت معیشت و رفع نیازهای ضروری معیشت است، سیاست‌های مدیران برای اداره امور نیز باید بر این مبنا باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه با پیگیری‌های دولت جدید، گشایش‌هایی در ورود واکسن به ایران صورت گرفته است، افزود: فرمانداران سراسر استان، نقش کلیدی و محوری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی داشتند.

وی بیان کرد: فرمانداران برای تسریع در امر واکسیناسیون، نهایت همکاری را با حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

شاهرخی ادامه داد: ۳۰۰ واحد تولیدی درحوزه‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و صنایع دستی با تفکیک شهرستان در حال ساخت هستند.

استاندار همدان عنوان کرد: یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار استان است و طرح‌هایی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: ضرورت دارد جلسات ستاد تنظیم بازار و همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به طور مستمر برگزار شود.

شاهرخی با بیان اینکه نظارت بر بازار لازم است در کارگروه‌های استانی و شهرستانی به صورت حضوری و میدانی انجام شود، افزود: فعالیت‌ها در قالب صد روز پایانی دولت تدبیر و امید، مطابق برنامه‌ پیش رفت.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: هر هفته پروژه‌های قابل و مهمی در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.