خروجی برق صنایع غذایی بهار بهره‌برداری شد

پروژه احداث و بهره برداری خروجی برق صنایع غذایی بهار با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان و نیز افتتاح همزمان ۷ پروژه برق رسانی در شهرستان بهار با اعتبار بالغ بر ۸ میلیار و ۱۲۵ میلیون تومان انجام گردید.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی چندین پروژه عمرانی در بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ابتدا سردخانه ۲ هزار تنی مجدی با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و اشتعالزایی ۶ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سپس پروژه احداث و بهره برداری خروجی برق صنایع غذایی بهار با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان و نیز افتتاح همزمان ۷ پروژه برق رسانی در شهرستان بهار با اعتبار بالغ بر ۸ میلیار و ۱۲۵ میلیون تومان انجام گردید.

در ادامه پروژه ساماندهی رودخانه و اجرای طرح هادی روستای رسول آباد سفلی از توابع بخش مرکزی بهار شامل: ساماندهی مسیر رودخانه به طول ۲۶۲ متر مربع، آسفالت ریزی ۴۰۰۰متربع معابر، جدولگذاری به طول ۱۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان افتتاح گردید.

در پایان یک واحد مسکن محرومین در روستای رسول آباد سفلی از توابع بخش مرکزی افتتاح گردید؛ این واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر۲۰۵میلیون تومان و در مساحت۸۶ متر مربع احداث شده است.