منع تردد‌ در استان لغو شد

استاندار همدان با بیان اینکه از امروز منع تردد‌ها در استان لغو است اما نظارت بر ورود خودروها در دستور کار پلیس باشد و محدویت ها اجرا شود، خاطرنشان کرد: ورود خودروهای با پلاک شهرهای با وضعیت قرمز، به دیگر شهر‌ها فعلا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید شاهرخی، در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ضمن تشکر و قدردانی از حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در هفته گذشته در استان و شرکت در ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: کمیته درمان باید طبق تاکید رئیس جمهور، هر بیماری نیازمند بستری بود در شرایط مناسبی بستری کند.

استاندار همدان افزود: موضوع بازگشایی مدارس در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته تا ساز و کار آن بررسی و تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: تلاش اعضای ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، و همچنین کادر بهداشت و درمان استان در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر و تشکر است.

شاهرخی ادامه داد: تجربه نشان داده هر وقت که پروتکل‌ها رعایت شده‌‌اند شرایط استان نیز در وضعیت مطلوب‌تری قرار گرفته است.

استاندار همدان عنوان کرد: از مردم استان تقاضامندیم برای عبور از شرایط کنونی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه از امروز منع تردد‌ها در استان لغو است اما نظارت بر ورود خودروها در دستور کار پلیس باشد و محدویت ها اجرا شود، خاطرنشان کرد: ورود خودروهای با پلاک شهرهای با وضعیت قرمز، به دیگر شهر‌ها فعلا ممنوع است.