بهره‌برداری ۳هزار طرح در استان همدان

استاندار همدان با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته دولت در استان همدان با رعایت پروتکل ها، گفت: سه هزار طرح در حوزه‌های مختلف را در استان به بهره‌برداری رساندیم.

به گزارش فردای همدان؛ سعید شاهرخی در آیین افتتاح طرح‌های حوزه کشاورزی استان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت شهدای گرانقدر دولت، اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای در هفته دولت، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تدارک دیده شده که پیگیری و انجام خواهند شد.

استاندار همدان افزود: در روز‌های پیشرو یادواره شهدا، به ویژه شهدای دولت، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان و آحاد مختلف مردم استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشنواره شهید رجایی در استان به منظور تجلیل از خدمتگزاران صادق مردم استان در هفته دولت برگزار خواهد شد.

شاهرخی ادامه داد: به جهت همراهی خوب و ارزشمند اصحاب رسانه، در روزهای آینده نشست اختصاصی با اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی برگزار خواهد شد.

استاندار همدان عنوان کرد: به واسطه ضرورت تلاش مضاعف و فاصله زمانی‌تغییر دولت، یک برنامه ۱۰۰روزه در نظر گرفته شده، تا طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

وی گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون موفق شدیم سه هزار طرح در حوزه‌های مختلف را در استان به بهره‌برداری برسانیم‌.

شاهرخی اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌های قابل و ماندگاری در استان به بهره‌برداری رسیده که تاثیرگذار هستند.

استاندار همدان افزود: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در همه عرصه‌ها، در شرایط سخت تحریم، با حضور در خط مقابله با تحریم‌ها، توانستند صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی ما را سرپا نگاه دارند، این اقدام قابل تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰هزار خیاط در شهر ازندریان مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: ۲۵هزار نفر در حوزه مبل و منبت‌کاری در شهرستان ملایر مشغول به کار هستند.

شاهرخی ادامه داد: استان همدان کم‌ترین نرخ بیکاری در فصل بهار در کشور را دارد، که ریشه در سخت‌کوشی و فعال بودن مردم استان دارد.

استاندار همدان عنوان کرد: اولویت استان توجه و تاکید بر سلامت و پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا است که باید با جدیت دنبال شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد و معیشت و تنظیم بازار از اولویت‌هایی است که تا آخرین لحظات حضور در دولت پیگیری خواهند شد.