پارک بانوان نهاوند ساماندهی شود

فرماندار نهاوند گفت: ساماندهی پارک بانوان نهاوند با همراهی همه دستگاه‌ها و همت مجموعه شورا و شهرداری با فوریت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فردای همدان، جلسه کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان به ریاست ناصری فرماندار و با حضور ربیعه علیمحمدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، قپانوری مسئول امور بانوان فرمانداری و مدیران و کارشناسان امور بانوان ادارات شهرستان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

فرماندار نهاوند گفت: در هر حوزه‌ای که وقت گذاشتیم و برای امور بانوان خدماتی در نظر گرفتیم جواب گرفتیم و برای جامعه مفید واقع شد.

ناصری افزود: بانوان نباید در اجتماع نادیده گرفته شوند، همه ما مسئولیم و باید در این حوزه وقت بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: بانوان نهاوند با انگیزه هستند و در تمام بخش‌هایی که ورود کرده‌اند مستمرثمر بوده و مفید واقع شده‌اند و همین موضوع کار را برای ما مسئولین سخت کرده چرا که این انگیزه کار و همت بالایی می‌طلبد.

فرماندار نهاوند گفت: شورای تازه نفس نهاوند برای استارت کار خود ساماندهی پروژه پارک بانوان آنچه در شأن بانوان نهاوند می‌باشد را در دستور کار خود قرار دهند و برای خود تعهد ایجاد نمایند، ما هم کنار مجموعه شورا و شهرداری در این پروژه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه پارک بانوان نهاوند همت ویژه همه دستگاه ها را می‌طلبد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان بیان کرد: ۷۰ درصد جمعیت قالب شهری را زنان و کودکان در برمی‌گیرند، توجه به جایگاه بانوان باید در حوزه شهرداری در اولویت‌ها باشد. احداث و ایجاد فضای سبز جز وظایف شهرداری هاست.

ربیعه علیمحمدی عنوان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که در حوزه بانوان کم کاری شده است، باید توجه به بانوان و جایگاه آنان را در اولویت کاری همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: از بانوان مستعد و توانمند نهاوند انتظار می‌رود گروه و اکیپ بانوان مطالبه گر جهت احقاق حقوق بانوان شهرستان از مدیران را استارت زده و در این مسیر ثابت قدم باشند.