محدودیت‌های جدید کرونایی با جدیت اعمال می‌شود

فرماندار ملایر با بیان اینکه محدودیت‌های جدید کرونایی با جدیت اعمال می‌شود، گفت: با متخلفان برابر قانون و ضوابط برخورد خواهد شد.

به گزارش فردای همدان، قدرت الله ولدی، روز یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت کرونا که به ریاست “مصطفی آزادبخت” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با فرمانداران سراسر استان و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا و محدودیت‌های جدید کرونا با جدیت تمام اعمال می‌شود.

فرماندار ملایر افزود: تمام تلاش و هدف ما در اعمال محدودیت‌های جدید کرونا، کاهش ورودی‌های بیمارستان‌ها و حمایت از کادر درمان است.

وی بیان کرد: مردم و اصناف طبق روال گذشته باید همراهی و همکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان داشته باشند.

ولدی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌ جدید ستاد ملی کرونا از فردا ۲۵ مرداد تا ۳۰ مرداد مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تعطیل است و فقط مشاعل گروه یک و ضروری مجاز به فعالیت هستند.

فرماندار ملایر عنوان کرد: بازرسی‌های روزانه همچنان در دستور کار است و تیم‌های بازرسی باید در راستای اقناع‌سازی و آگاه‌سازی مردم نیز اقدام کنند.

وی گفت: با متخلفان و کسانی‌که محدودیت‌های کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برابر قانون و ضوابط برخورد خواهد شد.

ولدی اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان نسبت به بستری بیماران و افراد غیربومی که از حوزه پزشکی این شهرستان خدمات می‌گیرند، مدیریت لازم را همچون گذشته به عمل آورند.

فرماندار ملایر افزود: نیروهای انتظامی و پلیس در خط مقدم اجرای محدودیت‌های تردد هستند و نسبت به خودروهای غیربومی و متخلف اعمال قانون می‌شود.

وی بیان کرد: طبق بازدیدهای انجام شده از هیات‌های مذهبی، روند اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری این شهر و همراهی هیات‌ها مطلوب است و نظارت‌ها همچنان از هیات‌ها تداوم دارد.

ولدی در پایان با بیان اینکه، تعطیلی ادارات و ارگان‌ها بدین معنی است که کارمندان در منزل بمانند، خاطرنشان کرد: چنانچه روند بحرانی کنونی ادامه یابد، مدیریت و کنترل شرایط سخت‌تر از گذشته خواهد شد.