برای توسعه استان همدان نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت جوانان هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: برای توسعه استان همدان نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت جوانان هستیم.

به گزارش فردای همدان، حمید سیفی در برنامه سه‌شنبه‌های با جوانان که با حضور جوانان فعال در سازمان‌های مردم‌نهاد رواق حکمت همدان و اکسیر زندگی شهری بهار برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انسانی جوان در هر جامعه یکی از پتانسیل‌های مهم برای پیشبرد کیفی امور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بر اساس وظایف نسبت به شناسایی و سازماندهی این عزیزان نقش محوری دارد، گفت: امروز علاوه بر اهم وظایف در حوزه ازدواج، اشتغال و مسکن باید در حوزه ارائه آموزش‌های لازم نیز فعال باشیم که خوشبختانه این مهم در خانه‌های جوان استان در حال پیگیری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به راه‌اندازی و یا در دست بهره‌برداری بودن خانه‌های جوانان در شهرستان‌ها استان همدان، گفت: یکی از موارد مهمی که جوانان استان باید مورد پیگیری قرار دهند ترویج روحیه مطالبه‌گری برای پیشرفت هرچه بیشتر است.

وی ایده‌پردازی، برگزاری اردوهای علمی، فرهنگی و تفریحی را از دیگر محورهای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای جامعه هدف خود عنوان کرد و گفت: امروز نباید از ایده‌ها، مدل‌های فکری و عملی دیگران کپی‌برداری کنیم چراکه هر فرد دارای توانایی‌ها انحصاری خود است.

سیفی بر ضرورت توسعه ارتباطات مجازی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، سمینارها و غیره تاکید کرد و گفت: سمن‌ها باید در چهارچوب فعالیت‌های خود استاندارسازی شوند.