رکورددار پرس‌سینه جوانان آسیا در ملایر مورد استقبال قرار گرفت

«علی نفی»، رکورددار ملایری پرس سینه جوانان آسیا در آیینی رسمی مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و تنی چند از قهرمانان و مدال آوران شهرستان ملایر قرار گرفت.

به گزارش فردای همدان، «علی نجفی» رکورددار ملایری پرس سینه جوانان آسیا و دارنده مدال طلای پرس سینه جوانان جهان پیش از ظهر شنبه در آیینی رسمی مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و تنی چند از قهرمانان و مدال‌آوران شهرستان ملایر قرار گرفت.

حمید سیفی در این مراسم با بیان اینکه استان همدان معدن استعدادهای ناب ورزشی است، گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در رشته‌های مختلف یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل ورزش و جوانان است که باید با نگاه کارشناسی چندوجهی به این مهم پرداخت.

وی ادامه داد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان و تبعاً شهرستان ملایر از هیئت‌های توانمند استان هستند امیدواریم این موفقیت‌ها در میدان‌ها مختلف ملی و فراملی تداوم داشته باشد و شاهد درخشش ورزشکاران استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان تصریح کرد: قهرمانان ما امروز باید در ابعاد مختلفی چون روان‌شناسی، تغذیه و غیره حمایت شوند تا شاهد تداوم کسب افتخار ایشان برای چند سال پیاپی باشیم.