همدان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان همدان، گفت: همدان پایگاه تیم های ملی فوتبال می شود.

به گزارش فردای همدان، عباس صوفی در مجمع انتخاباتی هئیت فوتبال استان همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه پس از بازدید مشترک رئیس فدراسیون به همراه مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان همدان از مجموعه شهیدان حاجی بابایی تصمیم بر این شد که استان همدان پایگاه تیم های ملی فوتبال باشد.

وی با اشاره به اینکه این کار با حمایت و مدیریت مستقیم فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت، گفت: قطعا با این رخداد فوتبالی مظلومیت ورزش غرب کشور مرتفع خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به اینکه حضور مربیان تیم های ملی می تواند پایگاه قهرمانی خوبی ایجاد و برای شناسایی استعدادهای برتر موثر باشد، گفت: امیدواریم شاهد رشد و پویایی فوتبال استان همدان باشیم.

وی با اشاره به صعود شهرداری همدان به لیگ دسته یک، گفت: این مهم نشان از تلاش بچه های همدان بود و اتفاقی بسیار بزرگ است لذا امیدواریم در اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و هیئت استان شاهد صعود به لیگ برتر باشیم.

صوفی با اشاره به اینکه در شهرستان ها باید توجه ویژه به زیرساخت ها داشته باشیم، گفت: امیدواریم با سیاست های جدید بتوانیم بدرخشیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی همدان باید در حمایت از تیم های ورزشی خصوصا فوتبال فعال شوند، گفت: حضور ۳ داور بین المللی اقا و بانو از استان همدان موجب افتخار کشور است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان، تصریح کرد: فوتبال استان حرف برای گفتن دارد امیدواریم با حمایت های همه جانبه آینده ای روشن را برای فوتبال استان رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: رایزنی ها برای جذب بخش خصوصی با بکار گیری سیاست های تشویقی از طرف مجلس شورای اسلامی باید در دستور کار باشد و بخش پارلمانی فدراسیون فوتبال باید راه اندازی شود.

صوفی در پایان گفت: از اقایان عظیمی و نوریان که حامی فوتبال استان هستند و برای ارتقاء ورزش همدان تلاش می کنند تشکر می کنم.