پایگاه‌های استعدادیابی فدراسیون فوتبال در کشور دایر می‌شوند

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه فوتبال بانوان در استان‌ها، گفت: پایگاه‌های استعدادیابی فدراسیون فوتبال در کشور دایر می‌شوند.

به گزارش فردای همدان، شهاب‌الدین عزیزی خادم در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد ضمن تسلیت در گذشت پیشکسوت فوتبال استان همدان شادروان مرحوم بوجاریان، اظهار کرد: امیدواریم جامعه فوتبال استان همدان ادامه‌دهنده اندیشه‌های توسعه محور ایشان باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت هیئت‌های فوتبال استانی و باشگاه‌های ورزش برای فدراسیون حائز اهمیت است، گفت: امروز باید با حساسیت بیشتر نسبت به دوره‌های قبل به مسائل فوتبال کشور بپردازیم.

فدراسیون فوتبال با نگاه دانش‌بنیان، رفتار و نگاه عدالت‌محور در حال فعالیت است، گفت: نقشه راه فدراسیون فوتبال گستراندن فوتبال در نقاط مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه صعود شهرداری به لیگ یک مسئولیت هیئت فوتبال استان را سنگین کرده، گفت: امیدواریم استان همدان بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود در آینده فوتبال کشور بیش‌ازپیش تأثیرگذار باشد.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه همدان در حوزه داوری برادران حیدری، خانم سیفی نهاوندی درخشیده است، گفت: وجود این عزیزان مایه افتخار فوتبال کشور هستند.

وی با بیان اینکه فدراسیون نگاه توسعه محور و توازنی به هیئت‌ها و باشگاه‌های کل کشور دارد، گفت: امیدواریم با حمایت دکتر حاجی‌بابایی نماینده مردم شریف همدان و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت استان همدان از استادیوم شهیدان حاجی‌بابایی به‌عنوان یکی پایگاه‌های استعدادیابی برای فدراسیون فوتبال استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به دنبال ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی در مناطق مختلف کشور هستیم، گفت: امروز ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی استان کرمان و همدان برای استان‌های هم‌جوار آن ها در دستور کار فدراسیون است.

وی با بیان اینکه نگاه امروز فدراسیون فوتبال به استان‌ها و شهرستان‌ها است، گفت: امروز باید در حوزه فوتبال بانوان بیش‌ازپیش فعال باشیم تا در میدان‌ها و مجامع بین‌المللی حرف برای گفتن داشته باشیم.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه آکادمی استعدادیابی و فوتبال بانوان در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: در حوزه فوتبال بانوان بنا بر سیاست فدراسیون قوی‌تر عمل کنید، در کنار تیم شهرداری یک تیم بانوان داشته باشید ما نیز با اعمال سیاست‌های تشویقی از هیئت‌ها و باشگاه‌های فعال حمایت می‌کنیم.

وی افزود: هرچقدر فوتبال بانوان توسعه یابد شاهد همگانی‌تر شدن فوتبال در خانواده‌ها خواهیم بود.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه کمیته جوانان ما مسئول این مهم در فدراسیون است تا بتوانیم برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تیم‌های پایه داشته باشیم تا هیچ استعدادی نادیده گرفته نشود، گفت: فدراسیون فوتبال در مسیری قدم برمی‌دارد تا اقداماتی مناسب برای فوتبال ملی انجام شود.

عزیزی خادم با تاکید بر اینکه راهبرد فدراسیون آکادمی و توسعه محور است، گفت: در بدنه اجرایی هیئت‌های استانی فدراسیون فوتبال فضا را باز بگذاریم تا نیروهای انسانی قدرتمند ورود کنند تا شاهد بهره‌مندی از دیدگاه‌های مختلف باشیم.

وی در پایان، اظهار کرد: امیدواریم با ورود شهرداری همدان به لیگ یک چرخه فوتبال در همدان گرم‌تر شود.