پیشرفت ۵۰ درصدی مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو

شهردار شیرین سو از پیشرفت ۵۰ درصدی مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین‌سو خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سید مصطفی موسوی در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه مجتمع کارگاهی شهرداری با بیان این مطلب افزود: شهرداری شیرین سو علارغم تنگناهای مالی که اکثر شهرداری ها با آن مواجه هستند و نیز با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور سعی دارد پروژه‌های خود را تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی تکمیل نماید و یا به پیشرفت قابل قبولی برساند.

وی ادامه داد: با توجه لزوم ایجاد درآمد پایدار، تسریع در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری و عمران و آبادانی شهر، ایجاد اشتغال پایدار و نیز برای افزایش سرانه تولیدی محصولات کارگاه های شهرداری اقدام به احداث مجتمع کارگاهی نمود.

موسوی با اشاره به اهمیت اشتغال در پیشرفت و آبادانی شهرها بیان داشت: شهرداری بر اساس مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارد اهتمام ویژه‌ای به مسئله اشتغال داشته و تکمیل و راه‌اندازی مجتمع کارگاهی می تواند نقشی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهر داشته باشد.

شهرداری شیرین‌سو با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرداری گفت: پروژه مجتمع کارگاهی شیرین‌سو ماه قبل کلنگ زنی شد که با گذشته مدت زمان اندک و از محل منابع داخلی شهرداری از پیشرفت خوبی برخوردار است.

به گفته موسوی فونداسیون و اسکلت بندی و نیز دیوار کشی مجتمع انجام شده و مجموعه شهرداری تلاش دارد تا به زودی این پروژه نیز به اتمام رسیده و به بهره برداری برسد.

موسوی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم شیرین‌سو در انجام پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: امروز اگر شهرداری شیرین سو موفق به اجرای پروژه های متعددی در سطح شهر شده و یا پروژه تحویل گردیده در سایه حمایت و همکاری مردم شریف و نجیب شیرین‌سو صورت گرفته است که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر نمایم.