سایت کمپ‌های تیم ملی ظرفیتی ارزشمند برای معرفی استان است

استاندار همدان، گفت: سایت کمپ‌های تیم ملی ظرفیتی ارزشمند برای معرفی استان همدان است.

به گزارش فردای همدان، سید سعید شاهرخی در آیین رونمایی از سایت کمپ تیم‌های ملی که با حضور معاون وزیر ورزش، نمایندگان همدان و فامنین، رزن و جمعی از رؤسای هیئت‌های ورزشی و قهرمانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: دکتر تقی‌زاده نگاه ویژه‌ای به استان همدان دارند و همواره برای رفع محدودیت‌های حوزه ورزش و جوانان استان همدان در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان همدان برای استان همدان توانمند بوده و هستند؛ گفت: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین است و گواه این عنوان وجود یک هزار و 800 اثر طبیعی و تاریخی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه این ظرفیت‌های مهم همدان را در دنیا جاودانه کرده است، گفت: امروز به وزارت ورزش و جوانان خصوصاً دکتر سیفی به جهت راه‌اندازی این سایت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان همدان تبریک می‌گویم امیدواریم این اقدامات بیش‌ازپیش موجب توسعه و تعالی استان همدان شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت استان همدان در زمینه‌های مختلف گردشگری خصوصاً گردشگری ورزشی بسیار خوب است امیدواریم بتوانیم میزبانی خوب برای تیم‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه سایت کمپ‌های تیم ملی ظرفیت مناسب برای ارائه خدمات ورزشی به تیم‌های ملی داخلی و خارجی است، گفت: امیدواریم این مهم توسعه و رونق گردشگری ورزشی در استان همدان را فراهم آورد.