زیرساخت‌های ورزش استان ظرفیت پذیرش تیم‌های ملی را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: زیرساخت‌های ورزش استان همدان ظرفیت پذیرش تیم‌های ملی را دارد.

به گزارش فردای همدان، حمید سیفی در آئین رونمایی سایت کمپ تیم‌های ملی که با حضور معاون وزیر ورزش و نمایندگان مردم همدان و فامنین و رزن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از همه ورزشکاران و دغدغه‌مندان ورزش استان همدان که در این آیین حضور پیدا کردند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی ادامه داد: فراهم‌کردن زیرساخت‌های جذب گردشگر ورزشی نیازمند حمایت همه جنبه هتلداران و مجموعه‌های ورزشی است که باید این مهم شروعی برای تحول در صنعت ورزشی و گردشگری باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: همدان از لحاظ مشاهیر و جاذبه‌های گردشگری در کشور زبان زد است اما امروز در سایت کمپ‌های سطح ارتفاع به موارد بیوتومکس (سطح ارتفاع) استان همدان پرداخته است چراکه برای تمرینات ورزشی تیم‌های ملی می‌تواند بهترین ظرفیت و نقش را ایفا کند.

وی گفت: این سایت می‌تواند برای انتقال مهارت‌ها، جذب توریسم ورزشی، ارتقاء جایگاه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی می‌تواند بسیار مؤثر باشد لذا از همه عزیزان تقاضا می‌شود هرآنچه در توان دارند برای تحول هرچه بیشتر ورزش و جوانان استان همدان بکار بگیرند.

سیفی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان همدان ظرفیت پذیرش تیم‌های ورزشی کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را دارند امیدواریم بتوانیم قدمی مثبت در راستای توسعه همه‌جانبه ورزش استان برداریم.