اماکن ورزشی همدان از لحاظ کمی و کیفی قابل‌قبول است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: پروژه‌های در دست اجرای ورزش استان همدان نیاز مردم را تا 50 سال آینده تأمین می‌کند.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین رونمایی سایت کمپ تیم‌های ملی که با حضور معاون وزیر ورزش و نمایندگان مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان، رؤسای هیئت‌های ورزشی و تنی چند از قهرمانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: استان همدان به دلیل وضعیت زیرساخت‌های ورزشی از استان‌های برتر کشور است و ما نیز موفق شدیم در همدان و شهرستان‌ها ورزشکارهای بزرگی را تأسیس کنیم که با این امکانات می‌توانیم پذیرای بازی‌های آسیایی باشیم هرچند که برخی پروژه‌های ما در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه امروز به دلیل شرایط موجود از برخی از سالن‌های ورزشی استان همدان با توجه‌ به برخی محدودیت‌ها به‌اندازه کافی استفاده نمی‌شود، گفت: استان همدان از استان‌هایی است که بیشترین استخرهای ورزشی را داراست .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در همدان اماکن ورزشی ما از لحاظ کمی و کیفی قابل‌قبول است و تقریباً در هر یک از روستاهای بخش مرکزی ما یک سالن بزرگ داریم.

وی با اشاره به اینکه اخیراً 10 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سالن بین‌المللی باستانی همدان از سازمان برنامه‌وبودجه جذب شده است، گفت: همدان در زمینه‌های مختلف توسعه زیرساخت‌های ورزشی موفق بوده لذا امیدواریم در بحث اعتبارات جاری ورزشی نیز بیش‌ازپیش توانمند شویم.

حاجی‌بابایی با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی قانونی از پیشکسوتان ورزشی، گفت: دکتر سیفی به‌عنوان فرزند شهید و جوان نمونه در استان همدان حضور دارند و ما نیز هرآنچه در توان داشته باشیم برای حمایت از ایشان بکار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که در همدان کلید می‌خورد و یا خورده برای آینده همدان بسیار مؤثر هستند، گفت: در حال تلاش هستیم یک زمین چمن برای مریانج ایجاد کنیم چراکه طرفیت استادیوم شهیدان حاجی‌بابایی توسط تیم‌های مختلف ورزش تکمیل شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل، بهداشت و درمان و ورزش و جوانان نیاز استان را تا 50 سال آینده برطرف می‌کند، گفت: در استان همدان ظرفیت‌ها و موقعیت‌های مناسبی داریم که باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ورزش امروز تنها به ورزش محدود نمی‌شود بلکه توسعه گردشگری، تبلیغ برای فرهنگ غنی همدان و ظرفیت‌های موجود آن نیز از مواردی است که می‌توان به آن پرداخت.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه از دکتر سیفی خواستیم شخصیت شما نباید محدود به استان همدان شود و در سطح ملی و فراملی باید تأثیرگذار باشید، اظهار کرد: خوشحالیم امروز با رونمایی از سایت کمپ‌های سطح ارتفاع قدمی مثبت زمینه معرفی استان همدان برداشته‌اند.