سایت کمپ تیم‌های ملی ظرفیتی ویژه برای جذب توریسم ورزشی

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، گفت: سایت کمپ تیم‌های ملی ظرفیتی ویژه برای جذب توریسم ورزشی است.

به گزارش فردای همدان، جمشید تقی‌زاده در آئین رونمایی از نخستین سایت کمپ تیم‌های ملی که با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین و نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در روزهای پایانی فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد بهره‌برداری پروژه ورزشی کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای استان همدان دارای جایگاه ویژه خود هستند، گفت: دکتر حاجی‌بابایی فردی تأثیرگذار در برنامه‌ریزی و بودجه کشور خصوصاً در حوزه‌های ورزش و جوانان است که قابل‌تقدیر است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از پهلوان گرامی دکتر سیفی که مدیری مدبر هستند و پروژه‌ها را یکی پس از دیگری مورد بررسی و افتتاح قرار می‌دهند، گفت: از همه هیئت‌های ورزش استان همدان و خانواده بزرگ استان همدان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های المپیکی که در آستانه اعزام به المپیک هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که جز 12 تیم حاضر در المپیک است که باعث عزت و افتخار ملی است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کسب 19 مدال طلای المپیک توسط قهرمانان کشور، گفت: این تعداد از مدال‌ها ۴ مدال مربوط به قبل از انقلاب و ۱۵ مدال پس از انقلاب است.

وی گفت: امیدواریم در این دور از رقابت‌های المپیک نیز مدال طلا داشته باشیم و پرچم کشور را به اهتزاز در بیاوریم.

تقی‌زاده با بیان اینکه بیش از ۲ هزار پروژه چمن مصنوعی، ۶ هزار و ۵۰۰ خانه ورزش روستایی و ۲ هزار سالن ورزشی توسط دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است، گفت: فردا نیز ۲ پروژه ورزشی کشور در ساری و شیراز توسط رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: استان همدان را استانی بسیار خوب از نگاه مدیریتی می‌بینیم که در رأس آن استاندار، مجمع نمایندگان پرتلاش و امام‌جمعه محترم قرار دارند که هریک از این عزیزان محور وحدت و توسعه استان محسوب می‌شوند.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از نمایندگان استان در راستای حمایت از وزارت ورزش و جوانان در راستای جذب اعتبارات، گفت: سالن باستانی شهرستان رزن در حال حاضر دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است که طی رایزنی و تصمیم مشترک با استاندار و مدیرکل ورزش استان مقرر شد اعتبارات لازم جهت تکمیل آن اختصاص داده شود.

وی در پایان بار دیگر رونمایی از سایت کمپ تیم‌های ملی را دستاوردی بزرگ برای ورزش کشور و استان همدان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این مهم منشأ خیروبرکت برای ورزش و جوانان قرار بگیرد.