زیرساخت‌های اقامتی و هتلینگ نیاز اصلی شهرستان ملایر

نماینده مردم ملایر و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در بازدید و نشست با مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی ملایر گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان ملایر ،ایجاد و افزایش زیر ساخت‌های اقامتی و هتلینگ است.

به گزارش فردای همدان، احد آزادی‌خواه، اظهار کرد: با عنایت به حضور مسافرانی که برای تهیه مبلمان به شهرستان ملایر سفر می‌کنند، وجود هتل در خور شهر جهانی بسیار لازم است.

نماینده مردم ملایر و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: باید با جذب سرمایه‌گذار و تسهیل شرایط، ظرفیت اقامتی شهرستان را بالا ببریم که تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و باید با جذب سرمایه‌گذاران جدید شرایط را بهتر کنیم و امروزه وجود یک هتل چند ستاره از نشانه‌های پیشرفت و گردشگر پذیر بودن یک شهر است.

وی گفت: ملایر در زمینه برند سازی اقدامات خوبی انجام داده و شهر جهانی انگور و شهر جهانی مبلمان در شکوفایی اقتصادی شهرستان بسیار موثر و تاثیر گذار بوده است.

آزادی خواه افزود: اقدامات خوبی نیز در زمینه ثبت مروار شهرستان انجام شده و با ثبت روستای ملی مروار، برندهای ملی و جهانی ملایر افزایش خواهد یافت.

ابراهیم جلیلی، رئیس اداره ملایر با تشکر از حمایت‌های نماینده ملایر در سه حوزه تخصصی این اداره در شهرستان اظهار کرد: در خصوص احداث هتل پارک با چند سرمایه‌گذار رایزنی‌های لازم انجام شده که نیاز به همکاری و همراهی شورای شهر و شهرداری است.

جلیلی گفت: چندین متقاضی احداث واحد‌های اقامتی و پذیرایی در شهرستان داریم که در بروکراسی‌های اداری معطل می باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های ما ایجاد و راه اندازی مجتمع  بازارچه دکتر سیف است و این مجتمع چند منظوره با فروشگاه ها و کارگاه های مختلف  که بخشی از این مجتمع  نیز به واحد‌های اقامتی اختصاص دارد، ظرفیت هتلینگ شهرستان را افزایش خواهد داد و امید داریم با حمایت‌های نمایندگان و استاندار  همدان، موانع مرتفع و پروژه وارد فاز اجرایی و عمرانی شود.