افتتاح 2هزار500 مسکن محرومین روستایی در استان

دو هزارو500 مسکن محرومین روستایی استان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرستان بهار، افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، با حضور صیدایی رئیس برنامه وبودجه استان، قنبری فرماندار شهرستان بهار، بخشدار صالح آباد و مدیر بنیاد مسکن بهار از چندین مسکن محرومین روستایی احداثی شهرستان بهار بازدید بعمل آمد.

این بازدید ها که در راستای برنامه ریزی و هماهنگی مراسم افتتاح ۲۵۰۰ مسکن محرومین احداثی استان همدان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در هفته جاری انجام گردید، روستای خلیلی کرد از توابع بخش صالح آباد شهرستان بهار به نمایندگی از سایر روستاهای استان  جهت مراسم افتتاح(۲۵۰۰ مسکن احداثی) انتخاب و مراسم بصورت همزمان در این روستا انجام خواهد شد.

طبق موافقتنامه فی مابین استانداری، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن  مقرر گردیده بود که تعداد ۲۵۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان احداث شود که ۳۵۰  واحد در شهرستان بهار سهمیه اختصاص یافته که جهت ساخت این واحدها مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ۴ درصد و مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت گردیده است.