حل مشکل تردد موتورسواران مسابقه‌ای همدان در آینده نزدیک

دبیر هیئت موتور سواری استان همدان، گفت: مشکل تردد موتورسواران مسابقه ای همدان در آینده نزدیک حل خواهد شد.

به گزارش فردای همدان، نشست بررسی مشکلات هیئت موتورسواران استان همدان با حضور دبیر هیئت، رئیس کمیته اندرو و سایر اعضای هیئت موتورسواری برگزار شد.

دبیر هیئت موتورسواری استان همدان با بیان اینکه اعضای هیئت عضو یک خانواده هستند، اظهار کرد: حضور اعضا در کنار هم و بیان مشکلات به‌صورت دوستانه می‌تواند در حل مسائل موتورسواران و مجاب کردن مسئولین مؤثر باشد.
محمد صادقی ورزش موتورسواری را در کنار حرفه‌ای بودن نیازمند علاقه دانست و گفت: اخلاق‌مداری مؤلفه‌ای مهم در این رشته است که این موضوع باید توسط ورزشکاران در همه زمینه‌ها رعایت شود.

وی با بیان اینکه اقداماتی در خصوص راه‌اندازی و تکمیل پیست اندرو و تکمیل ساختمان انجام شده است و به‌ویژه با دعوت مدیران شهری، شهردار و اعضای شورای شهر و همچنین برنامه‌ریزی جهت حضور استاندار برای حضور در پیست تلاش کرده‌ایم جایگاه این رشته را هرچه بهتر و بیشتر در نگاه مدیران استانی بالا ببریم، افزود: تعصب داشتن نسبت به حرفه و مسیری که در آن فعالیت می‌کنیم رمز موفقیت است و مطمئناً باتوجه‌به پتانسیلی که در مجموعه موتورسواران استان وجود دارند می‌توان افتخارات زیادی را در سطح کشور کسب کرد.
صادقی با بیان اینکه امروز آقای جهانیان، عضو هیئت‌رئیسه و آقای پیر دهقان به‌عنوان رئیس کمیته اندرو کشور انتخاب شده‌اند، گفت: داشتن کرسی در مجامع کشوری فرصت بسیار مناسبی برای هیئت استان است.

دبیر هیئت موتورسواری استان همدان ضمن بیان این موضوع که برای راحتی موتورسواران با آقای سیفی مدیرکل محترم ورزش و جوانان مذاکراتی صورت‌گرفته تا مکانی را به‌عنوان پارکینگ موتورسواران در محل پیست در نظر بگیرند، عنوان کرد: طی جلساتی که با مدیران منابع طبیعی با موضوع راه‌های مجاز تردد موتورسواران داشته‌ایم از ما خواسته‌اند تا چندین مسیر را پیشنهاد دهیم که بدون وارد شدن خسارت به منابع طبیعی و مزارع کشاورزان موتورسواران بتوانند تردد و به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند که دراین‌خصوص مسیرهایی نقطه‌گذاری و تصویربرداری شده و اقداماتی در شرف انجام است.

وی در خصوص ارائه کارت تردد به موتورسواران و با ذکر این مسئله که ضمن هماهنگی با مدیران شهری، دادستان، نیروی انتظامی و همچنین اخذ مصوبه شورای تأمین در صدد آن هستیم تا به موتورسواران به‌صورت قانونی تردد کنند.