اولین حضور همدان در مسابقات لیگ کشور قابل تقدیر است

رئیس فدراسیون اسکواش کشور با بیان اینکه، اسکواش همدان در یکسال اخیر پیشرفت های زیادی داشته است، گفت: اولین حضور همدان در مسابقات لیگ کشور قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، مسعود سلیمانی در دیدار با روسای هیاتهای اسکواش استانهای همدان، آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری، اظهار کرد: اسکواش همدان در یکسال اخیر پیشرفت های بسیار خوبی داشته است و در آینده شاهد خبرهای خوبی از اسکواش همدان خواهیم بود.

رئیس فدراسیون اسکواش کشور افزود: حضور تیم اسکواش همدان در مسابقات لیگ برای اولین بار، توجه به زیرساختها، تفاهم با ادارات دولتی و بخش خصوصی و افزایش ورزشکاران این رشته در استان همدان و حضر فعال در فضای مجازی جهت معرفی این رشته ورزشی قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: این فدراسیون از برنامه های توسعه ای استانها در جهت جذب و استعدادیابی و توسعه زیرساخت ها کمک می کند.
اسداله ربانی مهر رئیس هیات اسکواش استان همدان در این دیدار گزارش از عملکرد یکساله هیات اسکواش استان همدان ارائه کرد و گفت: از فدراسیون درخواست داریم استانها را مورد حمایت قرار دهند و در برنامه‌های آموزشی نگاه ویژه ای به استان همدان داشته باشند.
ربانی مهرعنوان کرد: توسعه زیرساخت ها و ایجاد کورت اسکواش بعنوان یک اقدام زیربنایی و اساسی در کنار جشنواره های فرهنگی و استعدادیابی و جذب از مهمترین برنامه های هیات اسکواش استان همدان است.

وی برای میزبانی روسای هیات های اسکواش استانها در فصل تابستان در استان همدان با همکاری و حمایت فدراسیون اعلام آمادگی کرد.