صحت نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در همدان تایید شد

فرماندار همدان از تایید نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، محمدعلی محمدی اظهار کرد: به استناد ماده 59 قانون انتخابات نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند توسط هیات نظارت تایید شد.

فرماندار همدان با اشاره به همکاری شایسته هیات نظارت شهرستان در همه فرایندهای قبل، حین و بعد از روز اخذ رای، افزود: قانون محوری در همه امور انتخابات بعنوان محور کار مورد تاکید قرار گرفت و این مهم بخوبی مورد توجه عوامل اجرایی انتخابات قرار گرفت.

وی با قدردانی از همکاری مطلوب همه عوامل اجرایی، بازرسی،نظارت، انتظامی و نظامی در برگزاری انتخابات، بیان کرد: از همه پتانسیل‌های موجود برای برگزاری انتخابات با شکوه و فراهم نمودن حضور حداکثری مردم بهره گرفتیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع بخوبی در شعب اخذ رای مدیریت شد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از دستگاههای اجرایی و خدماتی مرکز استان و حدود 7 هزار نفر نیروی انسانی بصورت مستقیم در برگزاری انتخابات با ما همکاری داشتند.