‍ تقدیر وزیر نیرو از استاندار همدان

وزیر نیرو با تقدیر از استاندار همدان، گفت: استان همدان الگویی تمام معنا در بازچرخانی آب و تبدیل فاضلاب به یک منبع مفید و تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، دکتر اردکانیان با حضور در مراسم افتتاح طرح‌های مهم صنعت آب و برق استان‌های همدان، زنجان و گلستان در پویش هر هفته الفبایران هتفه سیزدهم (۸تیرماه ۱۴۰۰)، اظهار کرد: از ابتدای سال تا الان ۷۰ طرح در حوزه آب، برق و فاضلاب را با سرمایه‌گذاری ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رساندیم.

وزیر نیرو افزود: ۲۹۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده که در زمان مقرر در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت و تا پایان سال نیز افتتاح خواهند شد.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر طرح‌های ارزنده‌ای در همدان به ثمر نشسته که می‌توان به پشتوانه آن استان همدان را یک الگوی تمام معنا در بازچرخانی آب بدانیم.

اردکانیان ادامه داد: استان همدان در معرض خطر فرونشست زمین به خاطر برداشت منابع آب زیرزمین بود.

وزیر نیرو عنوان کرد: برای رونق و توسعه در استان همدان باید به فکر شغل‌های جدید بود و این مسئه نیز نیازمند توسعه صنعت آب است.

وی اظهار کرد: پروژه‌ها و برنامه‌هایی که در استان همدان در نظر گرفته شده‌اند، نشان از قرار گرفتن همدان در مسیر صحیح دارد.

اردکانیان در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های استاندار همدان و مجموعه‌ی وزارت نیرو در استان، قابل تشکر و قدردانی است.