بهره‌برداری از اولین زمین کبدی ساحلی روستایی در استان همدان

رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: آیین بهره برداری از زمین کبدی ساحلی روستای امزاجرد همدان برگزار شد.

مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار فردای همدان اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و به روزرسانی امکانات از لازمه هر فعالیت می باشد که به وسیله آن ها می توان با سرعت بیشتر در راه پیشرفت قدم نهاد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان افزود: از آغاز به کار فعالیت هیئت کبدی یکی از اولویت‌های هیئت توسعه زیرساخت‌ها و به روزرسانی امکانات است که سعی ما بر آن است که به صورت متوازن در همه شهرستانها به آن بپردازیم.

رئیس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در هر فعالیتی بیان کرد: زیرساخت مناسب نقش بسزایی در کشف استعدادهای مختلف ورزشی دارد و می‌تواند موجب شکوفایی آنها گردد.

وی ادامه داد: برای موفقیت در گرایش های مختلف کبدی باید ابتدا زیرساخت‌های ان را فراهم نماییم و امیدواریم در آینده نزدیک با افزایش سرانه امکانات ورزش کبدی ساحلی در استان شاهد پیشرفت و افتخارآفرینی کبدی کاران ساحلی استان باشیم.

موسوی با اشاره به فعالیت های هیئت کبدی استان عنوان کرد: هیئت از سال گذشته با راه اندازی کمیته کبدی روستایی و عشایری به دنبال توسعه ورزش کبدی و نیز شناسایی استعدادهای استان در هر دو بخش آقایان و بانوان در سطح روستاهای استان بوده است.

رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: در همین راستا و نیز فعال سازی همه گرایش های کبدی در استان کمیته‌ی کبدی ساحلی و سرکل کبدی راه اندازی شده تا تمامی علاقمندان بتوانند در تمام گرایش های کبدی فعالیت نمایند.