اجرای 40 عنوان برنامه طی هفته حجاب و عفاف در تویسرکان

گروه جامعه: فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه فرهنگی درهفته حجاب و عفاف در شهرستان تویسرکان خبر داد.     به گزارش “فردای همدان”، سعید سعیدی در نشست با خبرنگاران اظهار  داشت: در این هفته که از هجدهم تا بیست و چهارم تیرماه جاری هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده، […]

گروه جامعه: فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه فرهنگی درهفته حجاب و عفاف در شهرستان تویسرکان خبر داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سعید سعیدی در نشست با خبرنگاران اظهار  داشت: در این هفته که از هجدهم تا بیست و چهارم تیرماه جاری هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده، بیش از 40  برنامه فرهنگی متنوع در سطح شهرستان تویسرکان با همکاری دستگاه‌های متولی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری اجرای گفتمان و فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه در بین جوانان است، افزود: از این رو سعی شده در این هفته برنامه‌های متنوعی برای مردان بانوان شهرستان برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به روز شمار و عناوین هفته حجاب و عفاف افزود: «عفاف و حجاب، امنیت و آرامش اجتماعی»، «عفاف و حجاب، میراث انبیاء الهی»، «عفاف و حجاب، احترام به خویشتن و حقوق شهروندی »، «عفاف و حجاب، زندگی عفیفانه، سعادتمندی خانواده »، «عفاف و حجاب، خودباوری، برتری فرهنگی»، «عفاف و حجاب، تولید ملی، ترویح البسه عفیف» و «عفاف و حجاب، الگوی سوم، منزلت زن»، عناوین روزهای این هفته است.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته را تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز 21 تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم دانست و افزود: ظرفیت حلقه‌های صالحین به عنوان فرصتی کلیدی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و گفتمان حجاب و عفاف در جامعه است، بنابراین نه تنها در هفته حجاب و عفاف بلکه در طول سال از این ظرفیت کلیدی برای تبیین فلسفه حجاب و عفاف در جامعه استفاده می‌شود.

سعیدی افزود: برگزاری نشست در پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای ترویج موضوعات عفاف و حجاب و نیز برگزاری همایش‌های متنوع با بهره‌گیری از سخنرانان کشوری در این هفته بخشی دیگر از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در تویسرکان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برپایی نمایشگاه البسه عفیفانه در جوار آرامگاه مطهر حیقوق نبی(ع) خبر داد و عنوان کرد: در این هفته ویژه برنامه‌های پایگاه فرهنگی مستقر در پارک نبوت تویسرکان نیز به عفاف و حجاب اختصاص یافته است.