سابقه درخشان شهرستان ملایر در رشته ووشو

هیئت ووشو شهرستان ملایر با محوریت توسعه و پیشرفت, ارتقاء و پویایی این رشته ورزشی در سال جاری نشست تخصصی در سالن کنفرانس استادیوم تختی برگزار کرد.

به گزارش فردای همد ان، توسعه و پیشرفت, ارتقاء و پویایی و تلاش برای فعالیت هر چه بهتر و گسترده تر رشته ورزشی ووشو در سبکهای زیر مجموعه آن از موارد مهمی است که این روزها فکر ریاست و اعضاء جدید این هیئت را به خود مشغول کرده است.

به همین منظور و قرار گرفتن در مسیر سلامت خانواده و جامعه در این روزهای سخت کرونایی این هیئت در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی تختی با همکاری اداره ورزش و جوانان نشستی تخصصی بین اعضاء جدید خود با رعایت کامل پروتکل های پیشگیری از کرونا ویروس برگزار کرد.

حمزه الله وردی، رئیس جدید این هیئت در جلسه، همکاری کامل اعضاء در مسیر توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در شهرستان ملایر و بخشهای تابع آن را خواستار شد تا به لطف خداوند و تلاش مربیان و داوران و مدرسان این رشته ورزشی در آینده نزدیک شاهد فعالیت چشمگیر و درخشان این رشته ورزشی باشیم.

اعضاء جدید این هیئت هرکدام به بیان پیشنهادات سازنده و کارآمد، راهکارهای مناسب و مطلوب در برگزاری کلاسها، دوره های آموزشی، طرح های استعداد یابی و انتخاب مستعدین این رشته ورزشی، تشکیل تیم‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان از رده های پایه تا جوانان و بزرگسالان برای حضوری قدرتمند در مسابقات و لیگهای کشوری که از سابقه درخشانی برخوردار است، ایجاد فضایی مناسب و مطلوب برای تمرین و فعالیتهای ووشوکاران در طول هفته و … پرداختند و همکاری کامل خود را در راه رسیدن به اهداف والای این رشته ورزشی و هرچه بهتر شدن فعالیت آن اعلام کردند که خود نشان از تلاش و پیگیری این اعضاء در رفع مسائل و مشکلات موجود و توسعه و پیشرفت و پویایی این رشته ورزشی در سطح شهرستان و بخش های تابع آن است.

تلاش برای برنامه ریزی و تمرینات منظم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای آماده سازی تیمهای مربوطه در دو بخش اقایان و بانوان برای حضور در مسابقات انتخابی استان در تیرماه سال جاری، برگزاری دوره های آموزشی در سه بخش مربیگری، داوری و ارتقاء سطح علمی ورزشکاران با علم روز ورزش، تلاش برای اجرا و برگزاری برنامه ها ی فرهنگی ورزشی به مناسبت های مختلف در طول سال از موارد مهم این نشست بود که به تصویب رسید.

شایان ذکر است ووشو شهرستان ملایر سابقه درخشانی با وجود ظرفیتها و پتانسیلها، مربیان، داوران و اساتید حاذق و کارآمد در میادین ملی و فراملی، دعوت به اردوهای تیمهای ملی، لیگ برتر کشور و قهرمان پروری در دو بخش آقایان و بانوان می باشد که با توجه به آینده نگری و مدیریت مناسب و مطلوب ریاست اداره ورزش و جوانان و همکاری اعضاء جدید آن بار دیگر در پسا کرونا به دوران طلایی خود خواهد رسید.