آمادگی استان همدان برای برگزاری کنگره شهدا در سال ۱۴۰۲

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا، گفت: در استان همدان همه مجموعه ها، هماهنگی لازم را جهت برگزاری یک کنگره بزرگ در سال 1402 در سطح ملی دارند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه برنامه ریزی روسای کمیته های دومین کنگره سرداران شهید همدان اظهار کرد: همکاری همه مجموعه های دولتی و مدیران استان از برنامه های کنگره قابل تقدیر است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در استان همدان همه مجموعه ها، هماهنگی لازم را جهت برگزاری یک کنگره بزرگ در سال 1402 در سطح ملی دارند.

وی بیان کرد: نقش سردار شهید حاجی بابایی در کنار سرداران شهید چون بهمنی و همدانی و مظاهری در عملیات رمضان بسیار تاثیرگذار و اثربخش بوده است.

بابایی ادامه داد: بعد از سفر سردار شهید سلیمانی به همدان و حضور در یادواره شهدای عملیات رمضان، معرفی سرداران شهید همدان به جامعه به خوبی در حال انجام است و این از برکات این سفر بوده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رسانه ها نقش بزرگ و حماسی حبیب مظاهری، محمود شهبازی و سردار همدانی در عملیات آزادسازی خرمشهر را برای همه مردم بالاخص نسل های جوان تبیین کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کشور یک هزار و در استان همدان ۱۹ خانواده بالای ۳ شهید به عنوان خانواده‌های ماندگار داریم که اینها سرمایه های ارزشمند استان هستند و باید به جامعه معرفی شوند.