برگزاری دوره‌های مربی‌گری و داوری درجه‌۳ کبدی در استان همدان

رئیس هیئت کبدی استان همدان از برگزاری دوره های مربیگری و داوری درجه ۳ کبدی بانوان و آقایان خبر داد.

مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار فردای همدان، اظهار کرد: اهمیت وجود یک مربی کارآزموده و با دانش در کنار بازیکنان رشته‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست و امروزه مربیان از جایگاه ویژه‌ای در تیم‌های ورزشی برخوردارند.

رئیس هیئت کبدی استان همدان افزود: مربیان سرمایه است در جذب و ماندگاری بازیکنان دارم و به همین منظور لازم است تا مرتب دانش خود را به روز نمایند.

وی با اشاره به برنامه‌های هیئت کبدی بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا و با وجود به تعطیلی باشگاه های ورزشی این هیئت فعالیت‌های خود را بیش از پیش ادامه داد و با برنامه ریزی های مختلف برنامه های متنوعی را برای مربیان و بازیکنان فراهم نمود.

موسوی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزش مجازی اجرای برنامه های تمرین در خانه و نیز برگزار چالش‌های جذاب ورزشی موجب تقویت روحیه و آمادگی آنها شد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان، عنوان کرد: با توجه به تغییر وضعیت استان همدان در این ایام هیئت کبدی سناریوهای مختلفی را برای ادامه فعالیت خود تعیین نموده است که یکی از آنها برگزاری دوره مربیگری و داوری درجه ۳ می باشد.

وی با اشاره به توانمندی بانوان در عرصه های مختلف ادامه داد: بانوان از توانمندی‌های بالایی برخوردار بوده و در کنار مردان موجب افتخار آفرینی برای ایران عزیزمان شده‌اند.

موسوی عنوان کرد: در دنیای کنونی نقش زنان و افتخارآفرینی آنها انکار ناپذیر است زیرا بسیاری از افتخارات ورزشی ایران در حال حاضر توسط بانوان ورزشکار و با وجود محدودیت‌های موجود کسب می گردد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به برنامه‌های هیئت کبدی برای حضور بانوان در این رشته ورزشی گفت: هیئت کبدی برای بانوان برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته که از جمله برگزاری دوره های مختلف مربیگری و داوری دوره های آموزشی مجازی و دانش افزایی و… می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوره مربیگری و داوری درجه ۳ بانوان و آقایان به زودی در همدان برگزار می‌گردد و علاقمندان برای شرکت در این دوره و آگاهی از نحوه برگزاری آن می‌توانند به هیئت کبدی استان مراجعه نموده و یا با شماره تماس های اعلامی تماس حاصل نمایند.