کاشت‌های کم آب را در دستور کار قرار دهیم

استاندار همدان با اشاره به حل مشکل فاضلاب که قبلا سلامتی شهروندان را تهدید می‌کرد اقدام ارزشمندی بود، گفت: باید با روش های نوین زمینه صرفه جویی مصرف بهینه آب و کاشت های کم آب را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید شاهرخی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور مدیران حوزه وزارت نیرو در محل سد اکباتان اظهار کرد: توسعه زیرساخت ها یکی از محوری ترین امور توسعه است و درسال های اخیر اقدامات خوبی درجهت توسعه استان را شاهد بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه وزارت نیرو در کشور و در استان همدان در حوزه توسعه سدها عملکرد خوبی داشته است، افزود: آب از مهمترین بخش های توسعه ای است و در سال های اخیر سه سد در استان راه‌اندازی شد که بخشی از مشکلات تامین آب استان حل شد.

وی بیان کرد: کاهش ۴۱ درصدی بارندگی در استان همدان نسبت به سال گذشته یک مشکل بزرگ است و اقدامات خوبی در دست اقدام است که مشکل خاصی در استان همدان نداشته باشیم ، اما در این زمینه نیاز همکاری مردم هستیم.

شاهرخی در پایان با اشاره به حل مشکل فاضلاب که قبلا سلامتی شهروندان را تهدید می‌کرد اقدام ارزشمندی بود، خاطرنشان کرد: باید با روش های نوین زمینه صرفه جویی مصرف بهینه آب و کاشت های کم آب را در دستور کار قرار دهیم.