برگزاری برنامه‌های سالگرد ملکوتی امام‌خمینی(ره) در استان همدان

فرماندار همدان گفت: برنامه های سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مرکز استان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می شود.

محمدعلی محمدی از برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با توجه به دستورالعملهای بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: سلامت مردم در اولویت است و اجرای برنامه های جمعی در فضای باز و متناسب با طرح محدودیتهای هوشمند برنامه ریزی شود.

فرماندار همدان با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جا شناخته شده نیست، افزود: شکل گیری جبهه های مقاومت امروز در اقصی نقاط جهان در تفکر امام راحل ریشه دارد که مقاومت در برابر طاغوت و مستکبران را با انقلابی مردمی و شکوهمند نهادینه کرد.

وی خواستار هم افزایی همه بخشهای مسئول در برگزاری برنامه های بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام شد و تاکید کرد: دستگاههای متولی بویژه در امور فرهنگی متناسب با جامعه هدف خویش نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

فرماندار همدان وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) را نقشه راه امروز دانست و تصریح کرد : حضور پرشور و حداکثری در انتخابات توجه به این فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی است که فرمود نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.

حرکت یک دسته عزاداری با رعایت فاصله گذاری، تجمع عزاداران در پیاده راه بوعلی، برپا نمودن غرفه فرهنگی در پیاده راه میدان امام، برگزاری مراسم ویژه در حوزه علمیه همدان، حیاط مسجد جامع و حسینیه حضرت امام و چند محل دیگر در برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد در شهرستان همدان پیش بینی شده است.