گسترش و توسعه شرکت شیشه همدان اقدامی امیدآفرین است

استاندار همدان با بیان اینکه فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم در مقابل تحریم‌های دشمن هستند، گفت: گسترش و توسعه شرکت شیشه همدان اقدامی امیدآفرین است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید شاهرخی در حاشیه بازدید از طرح توسعه شرکت شیشه همدان، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با عزمی راسخ‌تر در کنار واحدهدی تولیدی هستند و این اولویت ما است.

استاندار همدان افزود: دستگاه‌های اجرایی زمینه حمایت و پشتیبانی از طرح توسعه شرکت شیشه همدان را فراهم کنند تا این شرکت به اهداف خود در تداوم کار دست پیدا کند.

وی بیان کرد: در جریان تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و فشارهای حداکثری که با اهداف خاصی بر کشور وارد شد، این تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بودند توانسنتد مثل سربازان خط مقدم در مقابل تحریم‌ها مقابله و مقاومت کنند.

شاهرخی ادامه داد: تلاش متولیان صنعت شیشه همدان در حفظ نگهداری خطوط قبلی و همچنین عزم آن‌ها در توسعه این کارخانه قابل تقدیر و تحسین است.

استاندار همدان عنوان کرد: دست فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف را به گرمی می فشاریم و حمایت می کنیم.

وی در ادامه گفت: نقش‌آفرینی بخش خصوصی برگ زرینی در دفتر تاریخ جمهوری اسلامی است.

شاهرخی اظهار کرد: طرح توسعه فاز سوم شرکت شیشه همدان، اقدامی بزرگ موثر در شرایط کنونی است.

استاندار همدان افزود: گسترش و توسعه شرکت شیشه همدان اقدامی امیدآفرین است و ضروریست که رسانه‌ها این اقدام را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی بیان کرد: در استان بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت معدن، گردشگری و صنایع دستی در حال ساخت‌ هستند.

شاهرخی ادامه داد: واحدهای صنعتی بزرگی در همدان در حال فعالیت هستند که امیدآفرین و نیز افتخار آفرین‌اند.

استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی تا پایان دولت از صنایع حمایت و مانع‌زدایی ‌کنند، عنوان کرد: شرایط تولید بیشتر، رونق اشتغال و تقویت معیشت مردم توسط دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بخصوص پیگیری می‌شوند.

گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه استاندار همدان از خسرو فخیم‌زاده هاشمی مدیرعامل شرکت شیشه همدان با اهدا لوح، تقدیر و تشکر کرد.