نگاه مسئولیت‌پذیرانه نسبت به انجام امور، توسعه کشور را به همراه دارد

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک داشتن نگاه مسئولیت‌پذیرانه نسبت به انجام امور، توسعه کشور را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در مراسم آیین افتتاح پروژه اتصال روستاهای بخش زند شهرستان ملایر به شبکه ملی اطلاعات در روستای ده‌چانه، که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، اظهار کرد: توجه ویژه مهندس شاهرخی استاندار همدان به ملایر و بخش زند قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: آداب و فرهنگ میهمان‌‌نوازی مردم شهرستان ملایر دیدنی است.

وی بیان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نخستین وزیری است که در روستای ده‌چانه در بخش زند حضور یافته و مردم این روستا نیز قدردان هستند.

آزادیخواه ادامه داد: از تدابیر نظام جمهوری اسلامی سفر وزیر‌ به روستا‌ها و دیدار و گفت‌وگو از نزدیک با مردم است، بنابراین این تعامل و ارتباط در دستور کار همه وزرا قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما مسئولان و مدیران خادم مردم هستیم و به این عنوان نیز مفتخریم.

وی در ادامه گفت: دولت نشان داد که وزیران جوان ظرفیت و استعداد مدیریت وزارت‌خانه‌ها را دارند.

آزادیخواه اظهار کرد: تدابیر استاندار همدان در بهره‌گیری از بانوان و ظرفیت‌جوانان در غالب تشکیل هیئت اندیشه‌ورزان جوان در استان و سایر شهرستان‌های تابع قابل تقدیر و تشکر است.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک داشتن نگاه مسئولیت‌پذیرانه نسبت به انجام امور، توسعه کشور را به همراه دارد.