یکی از واحدهای نمونه در خاورمیانه شرکت نام سرامیک پیمان است

استاندار همدان با اشاره به اینکه اولویت همه برنامه ها، حمایت از واحد های تولیدی است، گفت: یکی از واحدهای نمونه در خاورمیانه شرکت نام سرامیک پیمان است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید شاهرخی در جریان بازدید از شرکت نام سرامیک پیمان، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید، مانع‌زدایی، ما نیز حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم را ر دستور کار خود قرار دادیم.

استاندار همدان افزود: اولویت ما برای ارتقا معیشت و رفع بیکاری، حمایت از سرمایه‌گذاری و واحدهای تولیدی است.

وی بیان کرد: دعوت از سرمایه‌گذارانی که دارای دانش و سرمایه هستند، به منظور سرمایه‌گذاری در زمینه‌های اولویت‌دار استان را به‌طور جدی دنبال می‌‌کنیم.

شاهرخی ادامه داد: حمایت از واحدهای تولیدی در استان از دیگر محور‌هایی است که در راستای شعار سال و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار همدان عنوان کرد: ارتقا ظرفیت واحدهایی تولیدی که در استان به‌خصوص در فاز‌های بعدی برای افزایش تولیدات خود، جز مهمترین اولویت‌های کنونی مسئولان استانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، راه اندازی و احیای واحدهای راکت در استان را به عنوان یک برنامه جدی دنبال کردیم