برگزاری دومین جشنواره سراسری لحظه های شفا

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از برگزاری «دومین جشنواره لحظه های شفا» توسط سازمان نظام پزشکی و مشارکت سازمان جوانان جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، مریم پاک بین با اشاره به برگزاری سراسری «دومین جشنواره لحظه های شفا» اظهار کرد: ایجاد بستری صمیمی برای ذکر داستان ها و روایت های ناب مردم از تلاش های درمانگران و جامعه پزشکی در دوران کرونا، تامین محتوای دست اول برای انواع تولیدات فرهنگی و چندرسانه ای از خدمات حرفه مندان پزشکی و ارایه به عموم مردم و ایجاد فضای گفتگو و تعامل اجتماعی بین اعضای جامعه پزشکی و مردم از اهداف این جشنواره است.

معاون جوانان هلال احمرگفت: همه مردم ایران می توانند برش هایی حقیقی از داستان ابتلای خود یا آشنایان به کرونا و روند درمان و بهبودی با تمرکز بر خدمات درمانگران فعال در حوزه ی درمان کرونا را روایت کنند.

وی با ذکر این مطلب که اعلام فراخوان دریافت آثار 15 اسفند 1399 مصادف با سالگرد شیوع رسمی کرونا در ایران بوده است اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ خرداد می باشد و اجرای برنامه اختتامیه در ۱۳ و ۱۴ تیر 1400 بصورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد، پس متقاضیان شرکت در «دومین جشنواره لحظه های شفا» می توانند با مراجعه به آدرس http://javanan.rcs.ir/heal بخش تعیین شده جشنواره، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده و نسخه ای از اثر خود را در سامانه بارگذاری کنند.

مریم پاک بین استان با اشاره به اینکه تکمیل فرم ثبت نام در سامانه سازمان نظام پزشکی برای نهایی شدن ثبت نام ضرورت دارد گفت: در صورتی که حجم فایل از سقف قابل قبول در سامانه (10 مگابایت) بیشتر بود، متقاضیان می توانند اثر خود را، به خط تلفن 09129424288 تلگرام نمایند( صرفا ارسال متن و اثر جشنواره) و یا روی نسخه DVD، با ذکر مشخصات کامل اثر، به دبیرخانه تحویل دهند.

معاون جوانان هلال احمر گفت: شرکت کنندگان برای آگاهی کامل از مقررات ، زمان وچگونگی برگزاری دقیق این جشنواره می توانند به سامانه سازمان نظام پزشکی به آدرس irimc.org در بخش تعیین شده جشنواره مراجعه نمایند.

وی یادآور شد: نسخه ارسالی فیلمها عودت داده نخواهد شد و حق استفاده از عکس ها، فیلم ها و نوشته های دریافتی در راستای اهداف ملی پروژه برای سازمان نظام پزشکی محفوظ است ودبیرخانه میتواند تا سقف ۳ دقیقه از آثار منتخب را برای استفاده و تبلیغ در تلویزیون یا شبکه های اجتماعی پخش نماید.