روابط عمومی‌های ادارات مشکلات را تا رفع آن پیگیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: روابط عمومی های ادارات خدمات را انعکاس و مشکلات و کاستی ها را تا رفع آن پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، آیت الله شعبانی در جلسه با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان همدان اظهار داشت: اطلاع رسانی خوب در حوزه کرونا در استان همدان باعث همراهی خوب مردم در رعایت پروتکل ها شد و امروز استفاده از ماسک به یک فرهنگ تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: در فضای انتخابات اخلاق سیاسی را رعایت کنیم و امر مهم اخلاق در همه امور مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: حوادث مهمی مثل حماسه ۳۰ مهر‌ بمباران روز قدس و مراسم تشییع شهید سلیمانی در همدان باید در سطح ملی اطلاع رسانی شود.

شعبانی ادامه داد: سواد رسانه ای در جامعه امروز یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: روابط عمومی دستگاه ها،در کنار انعکاس خدمات و اقدامات دستگاه، مشکلات و ضعف های آن مجموعه را پیگیری و حل کنند.

وی گفت: در حوزه اطلاع رسانی، دقت، سرعت و امانت داری در اولویت باشد تا اعتماد مخاطب جلب شود.

شعبانی اظهار داشت: امروز اطلاع رسانی جایگاه بسیار مهمی در جامعه دارد و باید افراد با انگیزه و دغدغه‌مند برای این حوزه انتخاب شوند که بتوانند تاثیر گذار باشند.

گفتنی است؛ در این مراسم که هیات رئیسه و جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی حضور داشتند، ربانی مهر مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گزارشی از وضعیت اطلاع رسانی استان و عملکرد روابط عمومی ادارات ارائه داد.