همایش تجلیل از خادمین مساجد و بقاع متبرکه شهرستان رزن برگزار گردید

به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت مساجد ، همایش تجلیل از خادمین مساجد و بقاع متبرکه شهرستان رزن به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان این شهر برگزار گردید.       به گزارش “فردای همدان”، به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت مساجد ، همایش تجلیل از خادمین مساجد و بقاع متبرکه شهرستان […]

به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت مساجد ، همایش تجلیل از خادمین مساجد و بقاع متبرکه شهرستان رزن به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان این شهر برگزار گردید.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت مساجد ، همایش تجلیل از خادمین مساجد و بقاع متبرکه شهرستان رزن به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان و با همکاری کانون فرهنگی مساجد و سپاه ناحیه مقاومت و سازمان تبلیغات اسلامی این شهر برگزار گردید.

 

در این همایش که با حضور امام جمعه محترم شهرستان و نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم هیئت امناء مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان برگزار گردیده بود ، امام جمعه محترم شهرستان رزن حضرت حجت الاسلام و المسلمین طاهری در سخنانی به اشاره به اهمیت بحث مسجد در فرهنگ دینی و اسلامی ، با ذکر این نکته که باید به بحث مساجد و بقاع متبرکه توجه بیشتری صورت پذیرد و از زحمات خادمین این مکان های مقدس و متبرک قدر دانی گردد ، از فعالیت های خادمین مساجد و بقاع متبرک ، تقدیر و تشکر نمودند .

در پایان این همایش ، با اهدا لوحی یادبودی ، توسط مسئولین محلی از فعالیت های خادمین مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد .