خدمت ایثارگرانه در جمعیت هلال‌احمر الگوی بی‌نظیر خدمت‍‎‌رسانی است

فرماندار اسدآباد گفت: خدمت خالصانه و ایثارگرانه در جمعیت هلال احمر یک الگوی بی نظیر خدمت رسانی بوده و جمعيت هلال احمر نماد همنوع دوستی و خدمت بی منت به آسيب ديده گان است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید کتابی در دیدار رئيس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد به همراه برخی از کارکنان این اداره با فرماندار شهرستان  ضمن تبریک روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر  به کارکنان پرتلاش هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر از مهم ترین عوامل در امداد رسانی به حادثه دیدگان میباشد و ارزش کار امدادی این جمعیت به جهت نجات جان انسانها از بلایا و حوادث، بسیار مهم و ارزشمند است که باید مدنظر همگی قرار گیرد.

فرماندار اسدآباد افزود: ‌جمعيت هلال احمر تكيه گاهي مطمئن براي امدادرساني به مردم آسيب ديده و داراي جايگاه ويژه اي در ثبات امنيت، آرامش و همبستگي ملي است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های ارزنده هلال احمر دردوران شیوع کرونا در نظارت ها و بازرسی ها، طرح سردار شهید سلیمانی، ستادصیانت از حقوق شهروندی و طرح آمران سلامت تصریح کرد: مهمترین سرمایه ارزشمند جمعیت هلال احمر نیروهای دلسوز و کار آمد با روحیه جهادی و اعتماد مردم است که باید از آن بخوبی صیانت کنید.