اجرای ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سال ۹۹ در استان همدان

استاندار همدان گفت: در سال جهش تولید بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه جهش تولید با همکاری بخش خصوصی انجام شد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: از همکاری و تعامل خوب نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان، فعالین اجتماعی و فرهنگی و رسانه ها در جهت تعامل با رسانه ها تقدیر و تشکر می کنیم.

استاندار همدان افزود: در سال ۱۳۹۹ توجه به جهش تولید و پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دو محور اساسی و دارای اولویت بوده است که توفیقات زیادی در دو حوزه داشته ایم.

وی در ادامه گفت: در سال جهش تولید بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه جهش تولید با همکاری بخش خصوصی انجام شد.

شاهرخی بیان کرد: مردم استان همدان نهایت همکاری را با ستاد استانی کرونا در جهت رعایت پروتکل داشتند که قابل تقدیر است.

استاندار همدان ادامه داد: توجه به تولید و اشتغالزایی و اجرای سند راهبردی در راستای شعار سال در کنار کنترل و پیشگیری ویروس کرونا اولویت سال ۱۴۰۰ است.

وی عنوان کرد: بیش از ۲۰ استان کشور در معرض خطر موج چهارم هستند و هم اکنون دو شهرستان نهاوند و تویسرکان قرمز هستند و باید تلاش کنیم رعایت پروتکل ها به حداکثر برسد.

استان همدان آماده برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰ است

شاهرخی با اشاره به برگزاری سه انتخابات در استان در سال‌جاری گفت: استان همدان آمادگی دارد سه انتخابات بزرگ را در سال ۱۴۰۰ برگزار کند و همه مجریان باید در جهت اطمینان و اعتماد مردم برای حضور حداکثری تلاش کنند.

استاندار همدان اظهار کرد: نیاز است همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند و همه ما تلاش می کنیم که زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود.

تاکید استاندار همدان بر لزوم ارتباط و تعامل مدیران با رسانه ها در سال ۱۴۰۰

وی با اشاره به اهمیت ارتباط مدیران با رسانه ها گفت: مدیران از ظرفیت رسانه ها در جهت امر  خطیر اطلاع رسانی و امیدآفرینی در جامعه استفاده کنند.

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل با رسانه ها در سال ۱۴۰۰ بیشتر شود و مدیران از رسانه ها در جهت تقویت حوزه اطلاع رسانی حمایت کنند.