برگزاری 4 کارگاه تخصصی ادبی حوزه هنری همدان در سال آینده

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: چهار کارگاه ادبی، در سطوح مختلف، با تدریس اساتید مطرح استان از سوی حوزه هنری همدان در سال 1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش فردای همدان، مریم زندی با بیان اینکه اساتید این دوره ها از برترین چهره های ملی در حوزه ادبی هستند گفت: کارگاه داستان نویسی مقدماتی با تدریس سید میثم موسویان، کارگاه داستان نویسی پیشرفته با تدریس مرتضی فرجی، کارگاه رمان نویسی با تدریس تیمور آقامحمدی و کارگاه مبانی شعر با تدریس میرهاشم میری در سال 1400 برگزار خواهد شد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان کارگاه های ادبی را متناسب با نیاز ادبی نویسندگان و شاعران مستعد استان اعلام کرد و افزود: زمان ثبت نام علاقه مندان تا پایان اردیبشهت ماه 1400 تعیین شده است و تیر تا دی ماه سال آینده نیز زمان برگزاری کارگاه ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های فوق پیش نیاز یکدیگر می باشند تصریح کرد: هنرجویان پس از دوره در صورتی که در آزمون، حد نصاب نمرات را به دست آورند می توانند در کارگاه سطح بالاتر ثبت نام کنند.

زندی استان همدان را در عرصه ادبیات بسیار قوی و دارای ظرفیت دانست و گفت: حوزه هنری استان همدان از هنرجویان برتر، پس از گذراندن تمامی دوره ها  در تولید اثر حمایت خواهد کرد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان با  اشاره به اینکه در سنوات اخیر بیش از 500 نفر در کارگاه های فوق شرکت کرده اند افزود: شیوه اجرای کلاس های این دوره با توجه به محدودیت های کرونایی،  تیرماه سال آینده اعلام خواهد شد.

علاقه مندان شرکت در کارگاه های تخصصی ادبی می توانند با شماره های 32517290 و 32517291 ، واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان تماس بگیرند.