پیروزی برابر تیم قدرتمند سپیدرود در رشت کار آسانی نیست

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت از بازیکنان با تجربه و خوبی بهره می‌برد و پیروزی برابر این تیم در رشت کار آسانی نیست.

رضا طلایی منش در گفتگو با خبرنگار فردای همدان با اشاره به دیدار هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر سپیدرود رشت اظهار داشت: طبق استراتژی که ما داریم در تمام دیدارها چه خانگی چه بیرون از خانه برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم دست پر از میدان مسابقه خارج شویم.
وی افزود: تیم فوتبال سپیدرود رشت با داشتن بازیکنان لیگ برتری و باتجربه‌ای نظیر محمدغلامی، پویا نزهتی و اویس کردجهان تیم بسیار قدرتمند و خوبی بوده که به نظرم در سطح لیگ دسته اول هستند و بازی برابر این تیم در رشت برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه ریزش شدید باران و چمن مصنوعی ۲ حریف اساسی ما در ابتدا در این بازی بودند، بیان کرد: بازی در زیر باران و چمن مصنوعی انرژی بیشتری از بازیکنان می‌گیرد اما ما در نیمه اول بازی پرفشار و خوبی را آغاز کردیم.
طلایی منش خاطرنشان کرد: در نیمه اول به خوبی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم گل هم به ثمر برسانیم و با پیروزی به رختکن رفتیم.
وی با اشاره به نیمه دوم این دیدار بیان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت با به میدان آوردن اویس کردجهان برای جبران نتیجه به میدان آمد و یک ربع نخست نیمه دوم توانستند حملاتی بر روی دروازه ما انجام دهند و به گل تساوی هم رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: بعد از گل تساوی باز هم توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم و تعویض‌های خوبی هم انجام دادیم و به گل دوم هم رسیدیم.
طلایی‌منش با اشاره به کنترل بازی بعد از گل دوم گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از گل دوم ما حرفی برای گفتن نداشت و توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم حتی می‌توانستیم به گل‌های دیگری هم برسیم.
وی افزود: ۳ امتیاز بسیار سختی را برابر تیم قدرتمند سپیدرود کسب کردیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به داوری این دیدار بیان کرد: در این دیدار داور قضاوت خوبی انجام داد و تحت شرایط سنگین و فشار نیمکت و هواداران سپیدرود قرار نگرفت.
وی عنوان کرد: امیدواریم کمیته داوران بیشتر از داوران باتجربه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور استفاده کند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به لزوم حمایت در این مقطع گفت: تیم ما در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد که امیدواریم با حمایت‌های به موقع شهردار ورزش دوست همدان و اعضای شورای اسلامی شهر همدان به ویژه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان این روند ادامه داشته باشد.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دهم میهمان تیم ملی حفاری اهواز خواهد بود.