با هر گونه فروش فوق‌العاده فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای برخورد خواهد شد

فرماندار اسدآباد گفت: هیچ گونه فروش فوق العاده در شهرستان نداریم و در صورت مشاهده ،با هر گونه فروش فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای به دلیل تجمع و ازدحام و شیوع کرونا به عنوان اخلال در سلامت جامعه برخورد خواهد شد.ز گفت: هیچ گونه فروش فوق العاده در شهرستان نداریم و در صورت مشاهده ،با هر گونه فروش فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای به دلیل تجمع و ازدحام و شیوع کرونا به عنوان اخلال در سلامت جامعه برخورد خواهد شد.

به گزارش فردای همدان، سعید کتابی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان در شرایط آبی و وضعیت بسیار شکننده قرار دارد که هر گونه سهل انگاری شرایط شهرستان را به سمت وضعیت زرد و رنگ بندی های دیگر سوق خواهد داد که برای جلوگیری از این امر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی از ضرورت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به بحث کرونای انگلیسی و جهش یافتگی کرونا در این نوع از بیماری کووید 19 و جدی تر شدن اقدامات جهت آمادگی شهرستان برای مواجهه احتمالی تصریح کرد:بازرسی ها ،ستاد صیانت و نظارت های ادارات از مراکز و اماکن پرخطر و پرجمعیت مانند داروخانه ها، پیشخوان های دولت، بانک ها به قوت خود باقی بوده و تشدید می یابد.

کتابی همچنین از ممنوعیت و الزامات قانونی تردد خودروها از ساعت 21 شب الی 3 بامداد در این شهرستان خبر داد و یاد آور شد:برای تردد خودروهای اداری نیاز به تاییدیه فرمانداری خواهد بود و در صورت مشاهده هر گونه موارد قطعا برخورد خواهد شد.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اعلام اینکه تمامی مسیرهای فرعی و اصلی بهشت زهرا اسدآباد مسدود است یادآور شد: با استقرار پلیس راهور در صورت هر گونه تردد به بهشت زهرا موارد جریمه و با آنان برخورد می‌شود.

کتابی در ادامه با اشاره به در آستانه سال نو قرار گرفتن و آغاز ازدحام و تجمع بازار در اسفندماه عنوان کرد: برای سلامت مردم باید با کسب مجوز لازم از استان محدودیت ساعت برای سطح باز در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر آمادگی لازم شهرستان در بحث هر گونه مرحله احتمالی A،B،C در موج چهارم کرونا خاطرنشان کرد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان باید تمام ظرفیت خود را برای احتمال موج چهارم بیماری پیش بینی کند.