ورزش همدان اسپانسر ندارد

گروه ورزش: عضو شورای اسلامی شهر همدان به عملکرد موفقیت‌آمیز باشگاه ورزشی فرهنگی شهرداری همدان با حداقل توان مالی شهرداری در مقایشه با کل کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در همدان پشتوانه اسپانسری در تمامی ورزش ها نداریم.       به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، رضا میرزایی اظهار کرد: عدم وجود اسپانسر مسئولیت […]

گروه ورزش: عضو شورای اسلامی شهر همدان به عملکرد موفقیت‌آمیز باشگاه ورزشی فرهنگی شهرداری همدان با حداقل توان مالی شهرداری در مقایشه با کل کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در همدان پشتوانه اسپانسری در تمامی ورزش ها نداریم.

 

 

 

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، رضا میرزایی اظهار کرد: عدم وجود اسپانسر مسئولیت ما را سنگینتر کرده و لازم است که در این زمینه جدی تر وارد شده و عمل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان به نقش مشارکتی خوب مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هر زمینه که بخش عمده وظایف آن بر دوش مردم بوده، آن فعالیت نتیجه بخش و بازدهی بهتری داشته است.

وی با بیان اینکه نقش مردم در هیئت ها و تشکل های مذهبی و فرهنگی تاثیر گذار بوده، اضافه کرد: هیئت های ورزشی هم به این علت که مردم مشارکت داشتند، نتیجه بخش بوده و هیئت های ورزش همگانی استان همدان باید مورد حمایت قرار گیرد.

میرزایی ابراز داشت: ورزش همدان را نباید با شهرهای صنعتی همچون اصفهان، قزوین و … مقایسه کرد زیرا شهرهای صنعتی توان بالایی در جذب اسپانسر دارند و این بار مسئولیت را از دوش مدیریت شهری برداشته است.